התפרצות הקורונה: 7,330 אובחנו כחיוביים, 103 חולים במצב קשה

צבי טסלר No Comments on התפרצות הקורונה: 7,330 אובחנו כחיוביים, 103 חולים במצב קשה

במשרד הבריאות ממליצים לאזרחים לעטות מסיכות בחללים סגורים או בקרבת אוכלוסייה בסיכון. במשרד חוששים כי מנין הנדבקים גבוה בהרבה מהנתונים הרשמיים

צילום: יונתן סינדל/Flash90     
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התפרצות הקורונה: אתמול אובחנו 7,330 בני אדם כמאומתים, 711 מהם חזרו מחו"ל בשבוע האחרון. 23.7% מהבדיקות חיובית (בבדיקות האנטיגן המוסדיות 41.1% חיובי). 103 חולים מאושפזים בבתי החולים במצב קשה. מקדם ההדבקה עומד על 1.51.

במשרד הבריאות ממליצים לאזרחים לעטות מסיכות בחללים סגורים או בקרבת אוכלוסייה בסיכון. במשרד חוששים כי מנין הנדבקים גבוה בהרבה מהנתונים הרשמיים.

קופת חולים מאוחדת מפרסמת היום ניתוח של נתוני החולים הקשים בגל התחלואה החמישי,  שמראה כי 86.5% מהם לא היו מחוסנים כלל, או לא השלימו את כל מנות החיסון הנדרשות. יתר המאושפזים היו בעלי מחלות רקע או גורמי סיכון נוספים.

בתוך כך, מאוחדת מדווחת על עליה חדה במספר המאומתים לקורונה, ובמקביל גם על עליה בהיענות לחיסונים. מספר המאומתים ברמה הלאומית עומד על 7,300 חולים ביום, כאשר הצפי הוא להכפלה במספר החולים מדי 8 ימים.

מלי קושא, אחות ראשית ומנהלת אגף סיעוד, "בשבוע האחרון אנחנו עדים לעלייה של 263% בביצוע חיסוני קורונה, שללא ספק נובעת מהתחלואה שהתפרצה שוב לחיינו. מניתוח נתוני המאושפזים בגל התחלואה החמישי, מצאנו כי 86.5% לא התחסנו כלל או לא השלימו את כל מנות החיסון הנדרשות, ויתר המאושפזים היו עם מחלות רקע. לצערנו, אנחנו נמצאים בגל תחלואה שישי, ולכן אני קוראת לכל מי שטרם התחסן או שלא השלים את כל מנות החיסון הנדרשות לקבוע תור עוד היום, ובמקביל להפעיל שיקול דעת ולעטות מסכות בחללים סגורים ובהתקהלויות, כדי שנוכל להמשיך בשגרת החיים".



0 תגובות